nacica 2014.07.06. 22:27

Mi történt még?

Aktuálpolitikával kapcsolatos megjegyzéseimet a fb-on posztolom rendszeresen.

Lásd itt:

https://www.facebook.com/notes/moln%C3%A1r-lamos-krisztina/a-mi-fiaink/10204332886988940

és itt:

https://www.facebook.com/notes/moln%C3%A1r-lamos-krisztina/most-%C3%A9s-itt/10204344723084

 Mindezek mellett megpróbálok élni. Jól. Vagy jobban. Dolgozom minden nap, eszem, beszélgetek, sétálok a parton, olvasok és írni próbálok. Takarítok, mosok és etetem a macskákat. És történnek jó dolgok és rosszak, összetörik a pohár, elárulnak, megtagadnak, mások meg befogadnak, és megértek néha egy-egy új jövő idejű igét, sőt, néha már spontán sikerül azokat az igéket is ragoznom, amiknek csak pár pillanattal azelőtt ismertem meg a jelentését és formáját egy párbeszéd során... Hurrá! az agyam az eddigi csecsemőkorból egy két és fél éves gyerek szintjére lépett! :D ...Másoknak pedig, a régi barátaim közül az agya úgy látszik bölcsőhalált hal velem kapcsolatban... Nem emlékeznek. Rám. Mindegy, tulajdonképpen ez is mindegy.

Egyébként állati büszke vagyok magamra, mert sikerült az eldugult lefolyót kipucolnom a zuhanyozóban és így most már nem önti el a víz az előszobát és a macskák nem vesznek velem együtt részt a fürdőzésben.

Köszönet Jolinak, hogy a Supersal-ban megmutatta a kis flakonos lefolyótisztító granulátumot, ami ugyan csak 13 sékel volt, de annyit is ért, sajna, alkalmazásakor semmi sem történt... Erőt vettem magamon és lemerészkedtem a boltba másnap a negyven fokban, ahol megvettem az alig drágább folyékony lefolyótisztítót. Az eredmény ugyanaz maradt: a víz az előszobában hömpölygött másnap is, mert küszöb az nincs.

Na, lássuk csak nagyanyáink bölcsességét. Először a szódabikarbóna jutott eszembe, de ezt az ötletet elvetettem, mert nem bíztam abban, hogy megtalálom a boltok polcán és amúgy is, valami gyorsabb kellene. Mi lehet a lefolyóban? A hajam? Hát, persze. Meg zsíros üledék, a tusfürdők és a saját nedveim maradéka... Az egészet nagyon nem szerettem volna elképzelni, még kevésbé szerettem volna látni. Mi lehet a legnagyobb koncentrációban a lefolyóban? - ezen tűnődtem mosogatás közben is, aztán egyetlen lendülettel a lefolyónál teremtem, kezemben a mosogatószerrel és a fél flakont beleszuszakoltam, mert arra jutottam, hogy nyilván zsír. Ráengedtem forró vizet, habzott, mint állat, de továbbra is csak visszafelé folyt. Megvártam, míg lefolyik. Hát nem fog ki rajtam, gondoltam és halált megvető bátorsággal felszedtem a lefolyórácsot és nagy lélegzettel rávettem magam, hogy szembenézzek az igazsággal, ami elém tárul. Számítottam mindenféle gusztustalan maradványra, még csótányra is, de nem láttam a habtól az égvilágon semmit. Csak egy szűk kis nyílást, egy hüvelykujjnyi lukat. megfogtam a partvisnyelet és belenyomtam, megütögettem, többször, nagy erővel. Aztán újra vizet engedtem bele és láss csodát: a víz akadálytalanul áramlott lefele! :) Jelentem a palmolive mosogatószer + partvisnyél kombó mindenre alkalmas, minden dugulást megszüntet!

Azon azért azóta is csodálkozom, hogy egy zuhanyozó lefolyónak hogyan lehet mindössze 2 cm átmérőjű csöve :)

A bejegyzés trackback címe:

https://rimonim.blog.hu/api/trackback/id/tr426480485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása