nacica 2013.12.22. 22:33

Pfűűűű

Pfűűűű. Az idő eltelt, a szerelem is, és nagyjából így vagyok. Írtam, de nem ide, megjelent az Irodalmi Jelenben, persze az online verzióban egy novellám és írtam jegyzeteket a fb-ra, zeu. :) ez minden energiámat fel is emésztette a munka mellett.
1.    szerelem. The End. Ahogy gondoltam, úgy lett, hát legalább az emberismeretem nem hagyott cserben most sem. Egy napot átaludtam, utána újraterveztem az életet. Fogadalom ezzel kapcsolatban: Soha többet nem állok szóba magyar férfivel! Lehet, hogy másmilyennel sem, ezt még nem tudom, de a hülyeséget, átveréseket, cserbenhagyást túl töményen kaptam az elmúlt négy évben, kösz! Egy életre elég volt nekem. Más nemzetiségű férfinek legalább majd a siránkozását nem kell hallgatnom, vagy ha siránkozik is, nem anyanyelvi szinten fogom érteni, ez biztos, hogy ebben az esetben pozitívum lesz.
2.    Idő. Lassan ki kell költöznöm innen a Merkaz Klitából, elkezdtem lakást nézni és ezzel együtt új + állást keresni, mert a jelenlegi pénzem mellett nem engedhetek meg magamnak rendes lakást, márpedig muszáj lenne. Szerencse, hogy itt északon viszonylag olcsók a bérleti díjak, de nekem még így is drágák. 2ezer sékel körül már nagyon szépek vannak, berendezve, meg minden, na de hát nincs annyi, és nekem nem kell egyelőre 3 szobás. Kisebbek is vannak, de 1600 alatt nem lehet megúszni, hacsak az ember nem kívánkozik az itteni nyóckerbe, márpedig nem.
Írok majd rendesen is, de most ki vagyok nyúlva. Remélem lesz még idő és alkalom, mármint írni, és akkor majd azt is elmesélem, miért gondolkodom a jövőről ilyen furán ma este… :)

A bejegyzés trackback címe:

https://rimonim.blog.hu/api/trackback/id/tr835705047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása