nacica 2013.11.07. 00:01

Nu

Nem tehettem mást, egyetlen megoldást találtam, mindenkit meg kellett győznöm arról, hogy jó fej vagyok, és hogy egy élmény velem dolgozni :) Egyesével kellett meggyőznöm az embereket, a leendő kollégáimat. Ez elég nehéz, ha valaki nem tud rendesen beszélni, viccet mondani, poénkodni. A próbanapok utáni két – három hetem azzal telt, hogy minden nap bebizonyítottam, nem vagyok hülye, sőt még értelmi fogyatékos sem, és hogy van humorom, valamit hogy úgy tudok dolgozni, mint egy igavonó barom, mások helyett is, ha kell, mosolyogva. A munka közben állandóan megéheztem. Száz kilós testeket emelgetni még akkor is elégeti az összes kalóriát, ha az ember nem gyúr izomra, csak csinálja, öt órán keresztül, amit kell, megállás nélkül a dolgát. Amikor a konyhás oldalon dolgozom, úgy keverem a dajszant (tejberizs, gríz, pempő), ami negyven emberre fő a nagyfazékban, mintha világéletemben evezős lettem volna. A habverőhöz hasonló keverőkanál olyan hosszú, mint a karom, fel kell érni a kondért, az elektromos tűzhely meg legalább száz fokon forral, nu, szauna is letudva egyben. Todá. :) Nem sajnáltatom magam, vicces a munka, ráadásul szeretem. Csak Zsófi kérdezte a képek alapján, hogy lefogytam –e. Le is fogytam, meg is erősödtem. Az elmúlt három hétben meggyőztem, - úgy érzem, - akit csak lehetett, és volt persze, akit nem. A baltással nyilván soha nem leszünk jóban. Nagyon már nem érdekel. Úgy tűnik mindenhol, és mindig akad majd, legalább egy ilyen ember. Egyet viszont megtanultam: A próbanapok nem múltak és nem fogynak el. Az életem minden napja próbanap, hosszú sora a munkának, kevés szünettel, ritka pihenőkkel. Nu, chaim, ze lo piknyik! -  visszhangzik bennem Paula hangja, és jellegzetes orosz akcentusára elmosolyodom.

A bejegyzés trackback címe:

https://rimonim.blog.hu/api/trackback/id/tr375618816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása